loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زنان دربار به روایت اسناد ساواک 5: فرح پهلوی - جلد اول

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «زنان دربار به روایت اسناد ساواک، فرح پهلوی» مجلد سوم از مجموعه زنان دربار به روایت اسناد ساواک است و شامل اسنادی درباره خریدها، مسائل مالی و… که از پرونده های مختلف جمع آوری شده است. در این مجلد کتاب اسنادی با عنوان های «اقلام وارداتی از غرب»، «هدیه به خارجی ها»، «کاخ ها…»، «مالی و ارزی» و «مسئولان و کارمندان دفتر» ارائه شده که گوشه هایی از اقدامات ضد دینی، فرهنگی و همچنین ریخت و پاش های فرح پهلوی را نشان می دهد.

همچنین در نخستین سند کتاب گزارشی از ترخیص یک کارتن لوازم آرایشی در 1350/8/2 و سند پایانی کتاب نیز اطلاعیه ای است درباره برخی اعضای دفتر فرح پهلوی در سال 1357.

ناشر درباره مشکلات تهیه این اثر و درونمایه اسناد کتاب می نویسد: «کتاب زنان دربار به روایت اسناد ساواک، فرح پهلوی در حالی منتشر می شود که به دلیل اجازه نداشتن ساواک در تشکیل پرونده برای خانواده پهلوی، بسیاری از فعالیت ها و اقدامات آنان بر ما پوشیده است. مجموعه حاضر که آخرین مجلد از کتاب فرح پهلوی است، غالبا به مسائل مالی، خریدها و گزارش های روزانه دفتر فرح اختصاص دارد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما