loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیرین تر از شکر: 365 داستان کهن ایرانی (چهار جلد در یک مجلد)

3.5 (2)

ناشر جمال

نویسنده ابوالفضل هادی منش

photographer محمدحسین صلواتیان

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 495

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36043 10003022
96,000 91,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه شیرین تر از شکر: 365 داستان کهن ایرانی، بازنویسی داستان های کهن فارسی است که ابوالفضل هادی منش آن را برای نوجوانان بازنویسی کرده است و در انتشارات جمال به چاپ رسیده است.

«شیرین تر از شکر» 365 حکایت کهن را برای گروه سنی نوجوان و جوان در خود دارد که می تواند هر حکایت آن برای یک روز خوانده شود و تمام روزهای سال با آن سپری شود. محمدحسین صلواتیان تصویرگری مجموعه «شیرین تر از شکر» را انجام داده و تصاویر را با توجه به متن برای مخاطب خلق کرده است. همچنین سعید دین پناه نیز امور گرافیکی کار را بر عهده داشته است. مجموعه چهار جلدی شیرین تر از شکر: 365 داستان کهن ایرانی در یک مجلد توسط انتشارات جمال به چاپ رسیده است.

مدتی در شهر باران نمی‌بارید. هوا گرم شده بود. مردم تصمیم گرفتند به خارج از شهر بروند و دعای باران بخوانند. گروهی، کودکان مکتب خانه را نیز با خود بردند. شخصی بذله‌گو گفت: «چرا این کودکان را با خود می‌برند؟» یکی گفت: این کودکان بی‌گناهند و دعای آنها مستجاب می‌شود. آن‌ها را برای دعا کردن به صحرا می‌برند.»

آن شخص گفت: «اگر دعای آن‌ها مستجاب می‌شد، یک معلم در همه عالم زنده نبود»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما