loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راحت بخوانید 4: شجاع ترین زنبور عسل

سلام کلاس اولی ها

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر پگاه کاظمی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 24

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این مجموعه برای کلاس اولی ها به عنوان تقویت روانخوانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد ولی چون محتوای داستانها همه گروه های سنی را در بر می گیرد، کودکان و نوجوانان می توانند از آنها بهره ببرند.

موضوع اصلی : از خود گذشتگی - همکاری و احساس مسئولیت - نیکی کردن و نیکی دیدن

هدف : آموزش حس همکاری و فعالیت در کارهای گروهی و احساس مسؤلیت در انجامم وظایف و تلاش برای انجام کارهای خوب

شرح محتوی : داستان، ماجرای زنبور عسلی است که داخل کندو، همه او را می شناسند. به همه کمک می کند و هر کس کاری داشته باشد به کمک او می شتابد. همیشه از خودش می پرسد من چر این جا هستم؟ و دنبال راهی می گردد که به دیگران کمک کند. یک روز که برای جمع کردن عسل به بیرون از کندو می رود در راه بازگشت متوجه می شود زنبور های قرمز به کندوحمله کرده اند. زنبور شجاع برای نجات کندو تصمیم می گیرد با زنبور های قرمز و بزرگ مبارزه کند و انها را شکست می دهد اما پس از مبارزه دیگر کسی او را نمی بیند و ....

خورشید تازه سر از پشت کوه ها بیرون آورده بود. نور طلایی رنگی روی صورت گل ها می درخشید. یک دشت سرسبز و بزرگ با هزاران گل رنگارنگ دیده می شد. روی یکی از گل های زیبا، زنبور کوچک و قشنگی نشسته بود و به دشت پر از سبزه و گل نگاه می کرد.

اسم این زنبور کوچک و قشنگ، زنبورک بود. زنبورک در یک کندوی بزرگ ، در کنار هزاران زنبور دیگر زندگی می کرد. همیشه شاد و خوشحال بود. هیچ کس تا حالا او را غمگین و ناراحت ندیده بود. هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می شد چشم هایش را کمی می مالید و نگاهی به اطرافش می انداخت. بال های کوچکش را باز می کرد و توی کندو چرخی می زد . به هر زنبوری می رسید سلام می داد. برای بعضی از دوستانش دست تکان می داد. اگر می دید که زنبوری در کارهایش کمک می خواهد، به او کمک می کرد. مدّتی داخل کندو می ماند و بعد، از کندو بیرون می رفت چند بار اطراف کندو پرواز می کرد. روی چند گل خوشبو می نشست. به دشت پر از گل نگاه می کرد و خودش را برای کار کردن در یک روز خوب آماده می کرد...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما