loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راحت بخوانید 10: گربه ها ستاره ای ندارند

سلام کلاس اولی ها

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر علیرضا گلدوزیان

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 24

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه «راحت بخوانید» در جهت افزایش واژگان جدید و تقویت مهارت روان خوانی نوآموزان کلاس اول تألیف گردیده است. این مجموعه به صورت داستان های مستقل و با تأکید بر روی برخی از دروس کتاب اول دبستان آماده شده است.

گربه سیاهی زیر درختی روی دیوار گلی استراحت و خاطرات تلخ و شیرین کودکی اش را مرور می کرد. او از گربه بودن خسته شده بود و سعی داشت مانند یک شیر شود. صبح ها به درون غاری می رفت و در آنجا تمرین می کرد تا شاید روزی بتواند مثل یک شیر نعره بکشد. روزها گذشت و او دیگر می توانست مانند یک شیر نعره بکشد و همه را به وحشت بیندازد. یک شب که با صدای نعره، اهالی دهکده را به وحشت انداخته بود، همگی با بیل و کلنگ او را دنبال و سگ ها نیز به دنبالش پارس می کردند، اما نتوانستند او را بیابند. او از دهکده خیلی دور شده بود و خسته و بی حال روی علف ها دراز کشید؛ در حالی که دلش به حال این گربه کوچک می سوخت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما