loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انجمن سری پروشیم (تاریخ نفوذ پنهان صهیونیسم در آمریکا)

ناشر خبرگزاری فارس

نویسنده آلیسون ویر

مترجم علیرضا ثمودی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 193

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

خانم ویر، در این کتاب با روش تحلیلی استنادی و بیانی شیوا توضیح می دهد که چگونه جنبش صهیونیسم توانست سیاستمداران آمریکا و انگلستان را در جهت قانونی جلوه دادن اعمال غیرقانونی خود به حرکت وادارد. اعمالی مانند به سرقت بردن تمامی یک ملت و سپس حیله و فریب در هنگام شکایت آن ملت و تلاش برای گرفتن سرزمینشان. تحقیقات خانم ویر برای نمایان کردن اعمال سابق صهیونیست ها، بنیانی قوی برای نتیجه گیریش درباره ساختن اسرائیل از سرزمینی به نام فلسطین فراهم می کند. همچنین اسنادی ارائه می کند که نشان دهنده لابی قوی صهیونیسم برای قانونی جلوه دادن اعمال به وضوح غیرقانونی خودشان است.

در این کتاب نویسنده با ارائه اسناد متقن به تاریخچه نفوذ صهیونیسم در آمریکا اشاره می کند. حرکت جدی صهیونیست ها از دهه 1880 در آمریکا آغاز شد و آنها در قالب ایجاد موسساتی همچون انجمن پروشیم بی سر و صدا شروع به آموزش و جذب نخبگان آمریکا کردند. پس از مدتی نفوذ آنها به حدی رسید که رئیس جمهوری آمریکا یک صهیونیست را به عنوان بالاترین مقام دادگستری آمریکا منصوب کرد و بدین ترتیب لابی صهیونیسم شکل گرفت. از آن به بعد تصمیمات سیاسی آمریکا در عرصه بین الملل زیر فشار این لابی انجام می شد و از همین طریق هم توانستند بر سیاستمداران اروپایی تاثیر گذاشته و سپس حمایت خود را برای تاسیس کشور جعلی اسرائیل جلب کنند.

ویژگی متفاوت کتاب «انجمن سری پروشیم» با کتب مشابهی که تاکنون منتشر شده، تکیه آن بر اسناد مهم و گسترده ای است که شاید بسیاری از آنها تاکنون مورد توجه نبوده است.

این کتاب با ادبیاتی سلیس و روایتی دقیق و روشن، چگونگی شکل گیری اسرائیل با سوء استفاده صهیونیست ها از نظام سیاسی آمریکا را به نمایش می گذارد و در حقیقت تاریخ پنهان نفوذ صهیونیسم در آمریکا و چگونگی به خدمت گرفته شدن نظام آمریکا توسط صهیونیست ها است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما