loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیالکتیک هگل

5 (1)

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده هانس گئورگ گادامر

مترجم پگاه مصلح

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 200

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، پنج مقاله دارد که نویسنده پس از سی سال پژوهش در بارۀ دیالکتیک هگل و در سال های 1961 تا 1973 که به بلوغ آرای روش شناختی خود رسیده، آن ها را نوشته است. در اهمیت نگارش این مقاله ها باید گفت که هر کوششی برای شناخت دیالکتیک مدرن و معاصر و نقادی های مربوط به آن، به بررسی دیالکتیک هگل بستگی دارد .

مترجم در یادداشت خود می نویسد ابتدا قصد داشته این مقاله ها را از ترجمۀ انگلیسی به فارسی برگرداند، اما پس از مشاهده نسخه های آلمانی و مواجهه با اختلافات مهم متن های آلمانی و انگلیسی تغییر نظر داده و ترجمه را بر پایه متن اصلی آلمانی قرار داده است .

گفتنی است خواننده در این کتاب با عناوینی چون هگل و دیالکتیک باستانی، جهان وارونۀ هگل ، دیالکتیک خود آگاهی ، ایده منطق هگل و هگل و هایدگر روبرو می شود. هم چنین سه واژه نامه آلمانی - فارسی، یونانی - فارسی، و لاتین - فارسی در انتها، به مقالات پیوست شده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما