loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشگامان دانش و فضیلت 7: خردپیشه ای پارسا (نگاره هایی درباره علامه طباطبایی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36268 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، هفتمین جلد از مجموعه 10 جلدی پیشگامان دانش و فضیلت می باشد که شامل نگاره هایی درباره علامه طباطبایی است. کتاب مذکور در قالب داستانک و در مورد زندگی علامه طباطبایی (ره) بوده که شامل شصت و سه بخش است.

نویسنده در بخشی از کتاب خود، درباره تفسیر المیزان علامه طباطبایی، می نویسد:

دانشمند دینی برجسته ­ای بود در لبنان.
از وقتی المیزان رسیده بود دستش و روش جدید علامه در تفسیر قرآن با قرآن را دیده بود، دیگر رغبتی به خواندن کتاب­ های دیگر نداشت.
می­ گفت: المیزان، کتابخانه­ ی من را تعطیل کرده است.
مطهری شاگرد معروف علامه هم می ­گفت: به نظر من المیزان بهترین تفسیری است که تابه ­حال نوشته شده بین شیعه و سنی. قدرش را آیندگان، صدسال، دویست­ سال بعد تازه می­ فهمند. تا به حال مشکلی برای من در مسایل اسلامی پیش نیامده که کلید حل آن را در تفسیر المیزان پیدا نکرده باشم. اگر بخواهم یادداشت­ هایی را که از المیزان برداشته­ ام مرتب کنم، سی سال طول می ­کشد.
علامه اما خودش می­ گفت:
من که هر ماه، قرآن را یک بار ختم می ­کنم؛ در هر بار می­ بینم انگار اصلاً این قرآن، آن قرآن قبلی نیست که خوانده­ ام؛ از بس که مطالب تازه از این کتاب می­ فهمم! ...
باید هر دو سال یک­بار برای قرآن تفسیری جدید نوشت تا معارف عمیق این کتاب، کم­کم از دل آن بیرون کشیده بشود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما