loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قدس ایران، بانوی بزرگ انقلاب

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36274 10003022
122,000 109,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بانو «خدیجه ثقفی»، همسر مکرمه امام خمینی (س)، در سال 1293 هجری شمسی در تهران، در خانواده ای اهل علم و ادب دیده به جهان گشود. پدر ایشان «آیت الله میرزا محمد ثقفی»، صاحب تفسیر روان جاوید، از علمای متجدد تهران و از شاگردان مرحوم «آیت الله العظمی حائری یزدی» بود. بانو خدیجه در سال 1308 با حضرت امام (ره) ازدواج کرد. حاصل این ازدواج هشت فرزند بود که پنج تن از آنان به کمال رسیدند. ایشان بعد از ارتحال حضرت امام صبر پیشه کردند و شخصیت و روحیه محکمی داشتند.
دوره کسالت بانوی انقلاب در بستر بیماری بیش از هفت ماه طول کشید و ایشان سرانجام در اول فروردین 1388 دار فانی را وداع گفت.

کتاب حاضر علاوه بر زندگی نامه و شجره نامه این بانوی بزرگ حاوی خاطراتی از ایشان است که از زبان یاران امام و خانواده، دوستان، و محارم آن بانوی برجسته بازگو گردیده است. اسناد ساواک درباره همسر امام (س)، نامه های منتشرنشده خانم به حاج سید احمدآقا، نامه های امام به خانم، وصیت امام به فرزندان در رعایت حقوق مادر و هم چنین گزارش مراسم رحلت بانوی انقلاب مطالب پایانی کتاب را تشکیل می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما