loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی و ویژگی های عرفان نظری امام خمینی رحمه الله

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده محمدرضا غفوریان

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 121

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36326 10003022
31,000 27,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از بنیادی ترین ابعاد شخصیت امام خمینی (ره)، باور جدی و عمیق ایشان به عرفان است. به تصریح نگارنده، هرکس با هر انگیزه و دیدگاهی آشکارا درمی یابد که هم تلاش های علمی و عملی در رشته های گوناگون فرهنگ دینی و هم در عرضه مسائل اجتماعی و سیاسی، از آگاهی گسترده و عمیق ایشان به عرفان تاثیر پذیرفته است. این نوشته کوتاه تلاش ناچیزی است برای شناساندن قله ای رفیع و دریایی عمیق از عرفان نظری امام خمینی که نگارنده کوشیده است تا آن را به صورت یک متن درسی سامان دهد. هدف از این نوشته، تهیه کتابی است که هرکس بتواند آن را به عنوان یک متن مطالعه ای بخواند. مخاطبان کتاب، کسانی در نظر گرفته شده اند که با عرفان نظری و مباحث و اصطلاحات اصلی آن آشنایی اجمالی دارند و اکنون می خواهند از دیدگاه های حضرت امام و ویژگی های او در این عرصه آگاه شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما