loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ تحولات سیاسی و اداری در ایران - جلد دوم: از آغاز تشکیل حکومت امرا و سلاطین ایرانی تا پایان عصر قاجار

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده سید علی علوی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 424

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36337 10003022
212,000 190,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه دو جلدی نگاهی به نهادهای حکومتی، اداری، مالی، سیاسی و بخش های مختلف نظام سیاسی از دوره هخامنشیان تا پایان دوره قاجار دارد.

جلد دوم کتاب «تاریخ تحولات سیاسی و اداری در ایران» (از دوره تشکیل حکومت امرا و سلاطین ایرانی تا پایان عصر قاجار) را دربرمی گیرد که در سه بخش و هشت فصل نوشته شده است.

بخش های جلد دوم کتاب با عنوان های «تحولات سیاسی و اداری در دوره حکومت امرا و سلاطین ایرانی»، «تحولات سیاسی و اداری دو دوره سلاطین ترک تبار» و «تحولات سیاسی و اداری در دوره سلاطین ایرانی»، همچنین دوره های حکومت حکام ایرانی (طاهریان، صفاریان و سامانیان)، حکومت شیعی آل بویه (دیالمه)، غزنویان و سلجوقیان، حکومت مغولان، صفویان، افشاریه و زندیه و در نهایت حکومت قاجار را بررسی می کند و فصل آخر کتاب نیز به «سخن پایانی» اختصاص دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما