loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده جاناتان ساترلند | دیانا کانول

مترجم مهدی مشفق

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 376

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36356 10003022
188,000 169,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به عنوان منبعی در زمینه مدیریت منابع انسانی به توضیح و توصیف مفاهیم کلیدی در این حوزه پرداخته و مرجعی را برای مطالعه در اختیار خوانندگان آن قرار می دهد. مدیریت منابع انسانی اصطلاحی نسبتاً جدید است که از دهه 1970 به بعد مطرح گردیده است. صاحب نظران در بیان مسائل انسانی از واژه های مختلفی مانند کارگزینی، مدیریت نیروی انسانی، اداره امور کارکنان، مدیریت منابع انسانی، و مدیریت منابع انسانی و اداره امور کارکنان استفاده نموده اند. مدیریت منابع انسانی برای سازمانها به مثابه یک عامل حیاتی قلمداد می شود، زیرا مؤلفه اصلی تشکیل دهنده سازمانها مردم می باشند و مدیریت اثربخش آنان، وظیفه اصلی مدیریت منابع انسانی است.

کتاب حاضر واژگان نزدیک به 400 مدخل در حوزه مدیریت منابع انسانی را در بر می گردد که به صورت توصیفی به ارائه توضیحات نسبتاً مختصری برای هر مدخل پرداخته شده است. روش تنظیم این کتاب بر اساس الفبای انگلیسی می باشد. در مقابل هر مدخل معادل فارسی آن ترجمه شده و در ادامه توضیحات مربوطه ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما