loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عطر خوش نماز

4.7 (3)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده فرامرز شعاع حسینی

زیر نظر محمدجواد مرادی نیا

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 131

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب شامل فصل هایی چون وجودش یاد الهی بود، در انتظار نماز، نماز در دل شب و نماز در بستر بیماری بروایت 64 تن از نزدیکان و همراهان و بستگان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به رشته تحریر در آمده است.

در بخشی از مقدمه کتاب عطر نماز آمده است: مروری بر گفتار و کردار امام خمینی (س) انعکاس دهنده و روشن کننده میزان بهره جویی آن عارف کامل و عالم عامل از این ابزار برای رسیدن به خداست، هر چند عمده اذکار و عبادات او در خفا بود و کمتر کسی امکان راهیابی به خلوتش داشت اما همانقدر نیز که آشکار شده است، خود آکنده از درس ها و راهنمایی هاست.
آیت الله خامنه ای، زهرا اشراقی، فرشته اعرابی، امام جمارانی، امامی کاشانی، شیخ حسین انصاریان، مسیح بروجردی، محمدرضا توسلی، خدیجه ثقفی، حسن حبیبی، مرضیه دباغ، صادق خلخالی و غلامعلی رشید از جمله راویان این مجموعه هستند.

دیگر راویان عطر خوش نماز، سید حسن خمینی، سید حمید روحانی، یوسف صانعی، صیاد شیرازی، طاهری خرم آبادی، حسن عارفی، هادی غفاری، علی اکبر محتشمی، ایرج فاضل، ناطق نوری، موسوی بجنوردی و فاطمه طباطبایی هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما