loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دولت مطلوب از دیدگاه امام خمینی (س)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده علی داستانی بیرکی

مستندساز محمد خاتمی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 354

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36495 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مقالات این کتاب در موضوعات گوناگونی مانند معیارهای جامعه اخلاقی در اندیشه امام خمینی (س)، دولت مطلوب از نظر امام خمینی (س)، مبانی نظری فرمان هشت ماده ای حضرت امام خمینی (س)، بدترین اوصاف حاکمان، تقوای سیاسی قدرتمندان و تفاوت آن با تقوای شخصی ، شکل گیری نخستین دولت ها در دوره امام خمینی (س)، دولت الکترونیک و نسبت آن با اندیشه سیاسی امام خمینی (س)، سیاست خارجی امام جزم اندیش نبود، نسبت الگوی نظری انسان کامل و الگوی سیاسی (نظم و عمل سیاسی در اندیشه امام خمینی) تنظیم شده اند.

حکومت دینی از منظر سه فقیه (شیخ انصاری، آخوند خراسانی و روح الله خمینی)، الگوی مناسب دولت بر اساس تحلیل محتوای مطالب امام خمینی (س)، سیاستگذاری عدالت اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران و وظایف دولت در کلام و پیام امام خمینی (س) از دیگر عناوین مقالات این مجموعه هستند.

معصومه ابتکار، نجفقلی حبیبی، محمدجعفر حبیب زاده، یعقوب حبیبی شمس، اکبر حمیدزاده گیوی، جواد فخار طوسی، سیدمسعود رضوی، سیدعلی قادری، محمدعلی سبحانی ، سیدرضا شاکری، محمد علی سلطانی، عباس عبدی، مهدی براتعلی پور و علی داستانی بیرکی از نویسندگان مقالات این اثر به شمار می آیند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما