loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد تعاونی از منظر اسلام

4.3 (3)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب پس از شناسایی ابعاد و تحولات تاریخی اقتصاد تعاونی، به بررسی مبانی بینشی و ارزشی اقتصاد تعاونی از منظر اسلام توجه کرده، با تحقیق درباره اصول و اهداف اقتصاد تعاونی، مدل های اجرایی و آثار اقتصادی آن ها را بر اساس تعالیم اسلامی ارائه می دهد.

فصول این کتاب شامل فصل اول؛ ماهیت اقتصاد تعاونی و شرکت های تعاونی، فصل دوم؛ تحولات تاریخی شکل گیری اقتصاد تعاونی ـ فصل سوم؛ آموزه های نظام اقتصادی سرمایه داری و اقتصاد تعاونی، فصل چهارم؛ آموزه های نظام اقتصادی کمونیسم و اقتصاد تعاونی است.

سایر فصول کتاب نیز شامل مبانی بینشی اسلام و اقتصاد تعاونی، ارزش های اخلاقی اسلام و اقتصاد تعاونی، اصول رفتاری اقتصادی و اقتصاد تعاونی، مالکیت در اسلام و اقتصاد تعاونی، اهداف اقتصادی تعاونی در اسلام، اصول اقتصاد تعاونی از دیدگاه اسلام، انواع مدل های اجرایی اقتصاد تعاونی از دیدگاه اسلام، جایگاه اقتصاد بخش تعاونی در نظام اقتصادی اسلام، اقتصاد تعاونی و توزیع عادلانه ثروت و درآمد ها در اسلام است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما