loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده ای از آثار و سیره امام خمینی (س): نماز

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

گردآورنده کتاب ف. مصباحی

تعداد صفحات : 56

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36588 10003022
3,400 3,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در اسلام ، از نماز هیچ فرضیه ای بالاتر نیست .
نماز پشتوانه ی ملت است . سید الشهدا در همان ظهر عاشورا که جنگ بود و آن جنگ بزرگ بود ، و همه در معرض خطر بودند،وقتی یکی از اصحاب گفت : ظهر شده است ، فرمود که یاد من آورید یاد آوردید نماز را و خدا تو را از نمازگزاران حساب کند ، و ایستاد همان جا نماز خواند .
نگفت که ما می خواهیم جنگ بکنیم . خیر ، جنگ را برای نماز کردند .... نماز یک کارخانه ی انسان سازی است . فحشا و منکر را نماز، نماز خوب ، فحشا و منکر را از یک امتی بیرون می کند .
نماز معراج عارفان و سفر عاشقان الی الله است.
خودخواهی و خودبینی از مکاید شیطان است که بواسطه آن انسان از خضوع در برابر امر خدا سر باز می زند و تمام گرفتاری های بشر از این فتنه است و مجاهد برای رفع فتنه از درون و برون خوشی اگر به پیروزی رسد موجب اصلاح همه چیز و همه کس می شود و نماز راه وصول به این مقصد است.
امام خمینی، یکی از برجسته ترین و محبوب ترین الگوهای رفتاری این طریق است که همه هستی خویشرا وقف خدا و عبودیت او نمود. او عشقی ویژه به نماز و نیایش با خدا داشت و در واپسین لحظات حیات، نیز آمیخته با عطر نماز و قرآن بود.
اثر حاضر که گزیده ای از اندیشه ها و سیره امام در مورد امام خمینی می باشد، شامل بخش های زیر است:
- بیانات و مکتوبات: اهمیت نماز - اسرار نماز - آداب نماز - نمازجمعه و جماعات - مساجد
- خاطرات
- فتاوا
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما