loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام خمینی (س) و مفاهیم اخلاقی 22: هوای نفس

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده محمودرضا قاسمی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 129

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36708 10003022
26,000 23,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه "امام خمینی و مفاهیم اخلاقی" کوششی است برای فرا رفتن از پاره ای از حجاب ها و آشنا ساختن نسل جوان با یکی از ابعاد اساسی امام، یعنی بعد اخلاقی. نویسندگان این مجموعه کوشیده اند تا مفاهیم کلیدی اندیشه اخلاقی امام را به گونه ای منظومه وار توضیح دهند و زمینه را برای درک کاملتری از آرای اخلاقی امام فراهم آوردند. مفروض نویسندگان این مجموعه آن بوده است که نقطه عزیمت امام، اخلاق بوده و حتی نگاه ایشان به سیاست از این منظر بوده است، لذا پدید آوردن چنین مجموعه ای برای فهم اندیشه مرکزی ایشان لازم است.

در ارائه این مجموعه جنبه های مهمی مورد توجه خاص نویسندگان بوده است. از جمله این جنبه ها به رعایت نثر معیار و توجه به اصول درست نویسی، بهره مندی از میراث ادبی و اخلاقی گذشته و پیوند آرای امام بدان و همچنین کوشش جهت ارائه نگاهی تازه و کارگشا به مباحث اخلاقی می توان اشاره کرد.

کتاب "هوای نفس" با اشاره به آیات و روایات، در فصل هایی که خواهد آمد، به بیان چیستی هوای نفس، انواع هوای نفس، علل و عوامل گرفتاری در دام هوای نفس، آثار و پیامد های هوای نفس، راه های مقابله با هوای نفس و ثمرات مقابله با آن با استفاده از دیدگاه های امام خمینی پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما