loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نفس مسموم

ناشر سروش

نویسنده مهدی نیرومنش

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 210

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36730 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از جنگ جهانی دوم تاکنون قریب به200 جنگ در جهان رخ داده است! براساس محاسبه کارشناسان سازمان ملل متحد، اجرای یک تک با جنگ افزارهای معمولی در وسعت یک کیلومتر مربع 31000 دلار، با سلاح اتمی 800 دلار و با سلاح های شیمیایی 600 دلار هزینه دارد. اقتصاد جنگ از یک سو، و سهولت اختفا و انکار استفاده از سلاح های شیمیایی از سوی دیگر، در کنار بی اخلاقی فراگیر موجب شده است قدرت هایی هم که به انواع سلاح های پیشرفته آتشین و سلاح های هسته ای نسل جدید با اورانیوم ضعیف شده مجهز هستند، هنوز دست از پژوهش و تولید انواع سلاح های شیمیایی و میکربی برندارند.

کتاب" نفس مسموم" واکاوی جنایت جنگی منحصر به فردی است که در تاریخ جنگ های جهان نیز بی سابقه است. نگارنده کتاب با سابقه هیجده ساله در ساخت مستندهای پژوهشی تصویری درباره این موضوع، حاصل خوانده ها، دیده ها، شنیده ها و یافته های خود در سفر به کشورهای آلمان، اتریش، بلژیک، هلند و فرانسه و ملاقات با مصدومان شیمیایی جنگ عراق علیه ایران و پزشکان درمانگر آنان، و سم شناسان و کارشناسان سازمان منع سلاح های شیمیایی و میکربی و اربابان رسانه در غرب را برای آگاهی تک تک ایرانیان میهن دوست و پایمرد آورده است، باشد که به تلاش متفکران و مسئولان برای دستیابی به جهانی عاری از سلاح شیمیایی کمک کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما