loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

800 پرسش و پاسخ تفسیری و ریشه شناسی لغات قرآن کریم

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده فائزه عظیم زاده اردبیلی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 920

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36741 10003022
459,000 413,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با توجه به پرسش های متعدد و نیاز جوانان در فهم و ترجمه قرآن کریم و اینکه قرآن کریم معجزه جاویدان الهی است و به تعبیر پیامبر اکرم (ص) انس با این کتاب آسمانی و تلاوت آن از افضل عبادات است و از آنجا که به تعبیر خود قرآن این کتاب فقط برای تلاوت نیست و هدف نزول قرآن کریم هدایت انسان ها و رسیدن به حقیقت قرآن است و تدبر و تفکر آیات، کلید فهم این معارف الهی است، کتاب حاضر که حاصل 11 سال تلاش نویسنده است به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب در دو بخش تدوین شده که در بخش نخست به 800 پرسش نسل جوان به زبان ساده و برگرفته از 3 تفسیر "جامع تفسیر المیزان علامه طباطبائی"، "تفسیر منهج الصادقین ملا فتح الله کاشانی" و "تفسیر ابوالفتوح رازی" به صورت همگن پاسخ داده شده است.

در بخش دوم با هدف آسان سازی فهم قرآن کریم و ترجمه آسان قرآن، به ریشه شناسی کل لغات قرآن کریم در 30 جزء به ترتیب سوره ها، همراه با معنای کلمات قرآنی در متن آیه پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما