loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق تعهدات و قراردادها

با مطالعه تطبیقی در فقه مذاهب اسلامی و نظام های حقوقی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده حمید بهرامی احمدی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 790

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36745 10003022
395,000 355,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از نویسنده کتاب حاضر کتاب دیگری تحت عنوان کلیت عقود و قراردادها منتشر شده است که منطبق با برنامه کارشناسی حقوق است و با نام حقوق مدنی 3 تدریس میشود.
کتاب حاضر نیز تقریبا در همان زمینه نوشته شده ولی با مباحثی گسترده تر و مناسب برای ورود به عرصه تحقیق و ندریس در دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی تدوین شده تا دانشجویان کارشناسی ارشد این رشته و دیگر حقوق دانان علاقه مند، به شکل گسترده تری ئر مباحث اساسی حقوق خصوصی وارد شوند. و با حقوق مذاهب مختلف اسلامی و نظام های اثرگذار حقوقی جهان نیز آشنا شوند و آمادگی برای تحقیق و پژوهش بیشتر را کسب و سرانجام با آشنایی با منابع گسترده و گوناگون حقوقی توانایی ورود به دوره دکتری را پیدا می کنند.

این کتاب شامل چهار دفتر است:

در دفتر یکم، شرایط اساسی صحت معامله،
در دفتر دوم، اثر معاملات و شروط ضمن عقد،
و در دفتر سوم، معاملات فضولی و سقوط تعهدات مورد مطالعه قرار گرفته است.
دفتر چهارم نیز به درج متن انگلیسی کنوانسیون بیع بین المللی کالا مصوب سال 1980 میلادی و ترجمه آن تخصیص یافته تا علاقه مندان برای تطبیق و مقایسه، متن کامل این سند را در اختیار داشته باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما