loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برنامه آموزشی میان رشته ای: طراحی و اجرا

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده هایدی هایس جاکوبز

مترجم مهدی شفیعیان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 166

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36906 10003022
83,000 74,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر در رویکردی عملی به بحث درباره طراحی و اجرای چگونگی تلفیق برنامه آموزشی در مدارس و دانشگاه ها می پردازد. نویسنده کتاب در مقاله های خود به تشریح گزینه های گوناگون جهت تلفیق برنامة آموزشی می پردازد که تدریس هم زمان مطالب مرتبط، هم آمیزی کانون های توجه در برنامة آموزشی و مطالعه دائمی متمرکز بر زندگی روزمره، طی واحدهای دو هفته ای تا دوره های یک ساله را شامل می شود. در این مسیر پیشنهاداتی را جهت گزینش معیارهای مناسب برای تلفیق موفقیت آمیز برنامه آموزشی ارائه می دهد. همچنین در کتاب ارزش مهارت های یادگیری و فکری سطح بالاتر نمایان و راهکارهایی جهت تلفیق آن ها در برنامة آموزشی ارائه شده است. ذکر این نکته ضروری است که هدف از این مطالعه به زعم مترجم، نشان دادن شیوه طراحی یک برنامه آموزشی میان رشته ای در تمامی سطوح می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما