loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سازمان آموزشی یادگیرنده با تأکید بر آموزه های اسلامی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده فاطمه السادات امیرشاه کرمی

ویراستار زهره موسوی کاشی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 196

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36941 10003022
98,000 88,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سازمان یادگیرنده، سازمانی است که در طول زمان می آموزد و عملکردهایش را متحول می کند و کارکرد خود را از طریق آگاه شدن و درک بهتر بهبود بخشیده و اصلاح می کند. چنین سازمانی شرایط تحقق یادگیری سازمانی را در خود پدید می آورد. در این سازمان، همه افراد درگیر شناسایی و حل مسأله هستند و سازمان به این وسیله می تواند تجربه های جدیدی بیاموزد و امور را بهبود بخشد.
در کتاب سازمان آموزشی یادگیرنده با تأکید بر آموزه های اسلامی با بررسی مؤلفه های سازمان یادگیرنده، به بازتعریف محتوایی آن ها با توجه به آموزه های اسلامی پرداخته شده و پیشنهاداتی در جهت بکارگیری مفهوم سازمان یادگیرنده مبتنی بر آموزه های اسلامی، در سازمان های آموزشی ارائه شده است.
کتاب سازمان آموزشی یادگیرنده با تأکید بر آموزه های اسلامی نوشته فاطمه السادات امیرشاه کرمی است و در انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما