loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناخت ادیان برگرفته از آثار امام خمینی (س)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده مهوش شاه محمدی

سال نشر : 1382

تعداد صفحات : 453

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36949 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این مجموعه، سخنان و نوشته های امام خمینی (ره) درباره "دین" و "ادیان" در چهار فصل موضوعی تدوین شده است. فصل اول با عنوان "ادیان و مکاتب" حاوی مباحثی در تعریف دین، فواید دین، مکاتب فکری توحیدی و غیر توحیدی، معرفی ادیان الهی (معرفی پیامبران اولوالعزم) است. فصل دوم که "مکتب انبیا" نام گرفته شامل دو مبحث "بعثت انبیا" و "اهداف انبیا" است. در فصل سوم سخنان امام در باب مفهوم آزادی، آزادی در اسلام، حدود آزادی، حکومت در اسلام، سیره حکومتی ائمه (ع)، حقوق ادیان در جمهوری اسلامی ایران و معارضه و مخالفت با دین و تحریف ها در مذاهب آسمانی، آورده شده است. فصل چهارم مشتمل بر دیدگاه های غیر ایرانیان درباره امام (ره) در قالب شعر، خاطره، نکته، نامه و بازتاب در رسانه ها است. از جمله نکات مطرح در فصل چهارم شامل زندگی مذهبی و فردی امام (ره) است در خصوص ارتباط ایشان با مردم و خانواده، ساده زیستی، مصمم بودن در حوادث، قدرت رهبری و فرماندهی، شخصیت کاریزماتیک و مانند آن.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما