loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مفاهیم کلیدی کسب و کار بین الملل

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36964 10003022
219,000 197,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نگارندگان این اثر، تمامی مفاهیم کلیدی حوزه کسب و کار بین الملل را گردآوری و واژه شناسی مورد استفاده و اصطلاحات حرفه ای رایج در کسب و کار و تجارت بین الملل در سراسر جهان را بیان کرده اند.

مفاهیم کلیدی در این مجموعه بر اساس الفبایی مرتب شده اند.
در بخش مقدمه مولفان این نوشتار، علت مرتب شدن این مفاهیم کلیدی به صورت الفبایی، دسترسی سریع مخاطبان به اصطلاح یا واژه مورد نظر عنوان شده است. در تشریح بسیاری از مفاهیم کلیدی، ابتدا توصیفی مختصر از واژه ارایه شده و سپس شرح مفهوم آن به صورت مبسوط ارایه شده است.

«بازرگانی یا تجارت بین المللی اصطلاحی عمومی است که برای توصیف هر نوع معامله ای به کار می رود که در آن طرفین معامله از کشورهای مختلفی باشند. کاربرد این اصطلاح نشان می دهد که دنیای کسب و کار دیگر محدود به مرزهای ملی نیستند. رشد روزافزون این شیوه تجاری موجب افزایش پیچیدگی های کسب و کار حتی در بازارهای محلی گشته است» این جمله ها برگرفته از بخش مقدمه مترجمان کتاب «مفاهیم کلیدی کسب و کار بین الملل» است.

در بخش مقدمه مولفان این نوشتار می خوانیم: «کسب و کار بین المللی و تجارت بین المللی بدون شک اثراتی متقابل را بر روی افزایش تعداد اتحادیه های سیاسی و اقتصادی در سرتاسر جهان، از اتحادیه اروپایی، نفتا و اتحادیه ها و پیمان های متعدد آفریقایی، آسیایی و آمریکای لاتین گذارده است. جهانی سازی کسب و کار نیازمند درک دقیق فرهنگ، رسوم، قوانین، مقررات و خط مشی های تعداد روزافزونی از کشورهای خارجی است.»

مزیت مطلق، الحاق، تملیک، شرکت وابسته، دستورالعمل حمایت اجرایی، نمایندگی توسعه بین المللی، مبادله متقابل پیشگویانه، مبادله پایاپای، بارنامه، ارز مسدود شده، انجمن تجارت خارجی بریتانیا، شورای کسب وکار برای توافق بین المللی، حمل ونقل ساحلی، محدودیت های خرید آمریکایی و حساب سرمایه برخی از مفاهیم کلیدی مندرج در این اثر را تشکیل می دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما