loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت پژوهی در زمانی: سنجش روش های قصه گویی و داستان نویسی در فارسی

ناشر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

نویسنده حسین صافی پیرلوجه

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 174

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37003 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

برای روایت پژوهی در زمانی عرصه های متفاوتی را می توان تصور کرد که گونه شناسی روایت در دوره های تاریخی مختلف یکی از آن هاست و جستن پیشینه ی فنون داستان پردازی نوین در قصه های عامیانه ی بومی یکی دیگر.
در همین راستا و با این گمان که حتی در صورت تغییر کارکرد یا چه بسا نقش باختگی کامل روایت نما های شفاهی، باید آثاری از آن ها در رمان و داستان کوتاه فارسی به جا مانده باشد.

این کتاب از 4 فصل تشکیل شده است و نگارنده بر آن بوده تا در فصل دوم، پس از معرفی نمونه ی ظریفی از این قالب های کلامی خاص روایت در پیکره ای مشتمل بر دویست و هفتاد قصه عامیانه که دست کم هفتاد سال از گرداوری و ثبت هر کدام می گذرد زوال یا صرفا تحول نقشی این قالب ها را در ادبیات داستانی ایران پی بگیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما