loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دلبستگی در آثار امام خمینی (س)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده یاسین کمالی وحدت

تعداد صفحات : 237

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37026 10003022
39,000 35,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع این کتاب، مطالعه نظریه های حضرت امام خمینی (ره) درباره دلبستگی و دنیادوستی است. نوشتار حاضر، با هدف ارائه تعریفی از دلبستگی از زاویه دید امام خمینی(ره) و با توجه به آثار اخلاقی و عرفانی این شخصیت تدوین شده است. نگارنده، در این پژوهش با دقّت در تمامی آثار رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) دلبستگی را از نظر لغوی و اصطلاحی تعریف کرده و رابطه عشق و عقل را شرح داده است. سپس نقش عقل در هدایت را به همراه آثار، نتایج، لوازم و ویژگی های دلبستگی تعریف کرده و راهکارهای پیشگیری و درمان دلبستگی را نیز بیان نموده است. مشخّصه کتاب، رسیدن به این تعریف است که از منظر امام خمینی(ره)، سرچشمه جمیع مفاسدی که موجب هلاک انسان می شود، دلبستگی و علاقه به دنیا و مظاهر آن است، چرا که انسان را از اطاعت خداوند باز می دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما