loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام خمینی (س) و مفاهیم اخلاقی 24: سرمایه عمر

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده طیبه مظهری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 78

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37035 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه ای است که با استفاده از آموزه های نظری و سیره عملی امام می کوشد جوانان را با پاره ای از مفاهیم اخلاق دینی آشنا سازد و در معنویت و صفای زندگی سهمی داشته باشد.

مجموعه "امام خمینی و مفاهیم اخلاقی"کوششی است برای فرا رفتن از پاره ای از حجاب ها و آشنا ساختن نسل جوان با یکی از ابعاد اساسی امام، یعنی بعد اخلاقی. نویسندگان این مجموعه کوشیده اند تا مفاهیم کلیدی اندیشه اخلاقی امام را به گونه ای منظومه وار توضیح دهند و زمینه را برای درک کاملتری از آرای اخلاقی امام فراهم آوردند. مفروض نویسندگان این مجموعه آن بوده است که نقطه عزیمت امام، اخلاق بوده و حتی نگاه ایشان به سیاست ازاین منظر بوده است لذا پدید آوردن چنین مجموعه ای برای فهم اندیشه مرکزی ایشان لازم است.
در مقدمه این کتاب آمده است: گذشت زمان و سپری شدن روز و شب و کاهش پیوسته از عمرها و فرصت ها ، در عین حال که از روشنترین واقعیات است، مورد بیشترین غفلت قرار گرفته است و خسارت های بسیاری از این رهگذر و با از بین رفتن سرمایه عمر نصیب انسان ها گردیده است.
برای این که ما نیز با ارزش عمر و فرصت بیشتر آشنا شده و این سرمایه گرانبها را از دست ندهیم، نوشتار حاضر با توجه به برنامه نظری و عملی در آیات و روایات و نیز با نگاهی به زندگی برخی بزرگان و به ویژه زندگی ارزشمند امام خمینی فراهم شده است.

در ارائه " امام خمینی و مفاهیم اخلاقی" جنبه های مهمی مورد توجه خاص نویسندگان بوده است. از جمله این جنبه ها می توان به به رعایت نثر معیار و توجه به اصول درست نویسی، بهره مندی از میراث ادبی و اخلاقی گذشته و پیوند آرای امام بدان و همچنین کوشش جهت ارائه نگاهی تازه و کارگشا به مباحث اخلاقی اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما