loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای داستان های کندو کاو فلسفی ویژه مربیان حلقه کندوکاو

راهنما برای کتاب های داستان هایی برای کندوکاو فلسفی مقطع ابتدایی و راهنمایی و داستان های هانس کریستین اندرسن

ناشر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

نویسنده سعید ناجی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 151

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37036 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
23,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فصل اول این کتاب شامل راهنمای داستان های کتاب«داستان هایی برای کندوکاو فلسفی، مقطع ابتدایی» و فصل دوم راهنمای داستان های کتاب«داستان هایی برای کندوکاو فلسفی، مقطع راهنمایی است. این راهنماها یا تالیف یا ترجمه یا با تغییراتی بازنویسی شده اند. فصل سوم شامل راهنماهای پر یسپرسن برای برخی داستان های هانس کریستین اندرسن است که از سایت این استاد ترجمه شده اند. او به جای استفاده از داستان های تألیفی در این زمینه، تلاش کرده است در کلاس های فبک از داستان های موجود دانمارکی یعنی داستان های هانس کریسین اندرسن استفاده کند و به همین منظور راهنماهایی برای این برخی از این داستان ها به منظور استفاده مربیان نوشته تا آنان بتوانند موضوعات فلسفی و اجتماعی این داستان ها را شناخته و پرسش های دانش آموزان در این زمینه ها را در حلقة کندوکاو به بحث و گفتگو بگذارند. باید توجه داشت که برخی از مضامین نهفته در متن داستان ها، در راهنمای این داستان ها مورد توجه قرار گرفته و سؤال هایی برای هر کدام از آن ها طراحی شده است که می تواند ابزار مناسبی برای استفادة مربیان فلسفه برای کودکان باشد.

قابل ذکر است مفاهیمی که در این راهنماها مطرح شده اند، تنها بخش کوچکی از بحث های کلاس را تشکیل می دهند؛ چرا که دانش آموزان هر کلاس ممکن است به بخشی از مفاهیم و موضوعات داستان توجه و دربارة آن سؤال کنند و به این ترتیب بحث های متفاوتی در هر کلاس شکل خواهد گرفت. بدیهی است یک مربی کارآزموده بدون توسل به راهنمای این داستان ها نیز می تواند روند بحث را با درنظرگرفتن اصول فلسفه برای کودکان به شکلی سودمند و تأثیرگذار پیش برد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

کیومرث عزیزملایری

تلاش خوبی آغاز شده است

18 آذر 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما