loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تصمیم گیری راهبردی موعودگرا

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده غلامرضا گودرزی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 333

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37048 10003022
166,500 149,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دوره غیبت کبرای امام زمان (عج)، به دلیل فقدان ظاهری آن حضرت، نوعی دورة حرمان تلقی میشود؛ لیکن آنچه در این میان حائز اهمیت است، مساله نوع ارتباط میان شعیان و امام و به بیان دیگر مسالة «حکومت و ولایت» است. بیشک، کشورداری بدون الگوی مناسب برای تصمیم گیری راهبردی، میسر نیست. بنابراین نظام اسلامی، راهبردی را با عنوان نظریة «ولایت فقیه» در اختیار کشورداران قرار میدهد. در این راهبرد، پایه های تفکر مهدویت ملاک و مدل اصلی نظام تصمیم گیری استراتژیک است.
نگارنده در کتاب حاضر، ضمن معرفی و نقد الگوهای استراتژیک غربی، الگویی را با عنوان تصمیم گیری راهبردی موعودگرا» متکی بر نظریة ولایت فقیه در نظام اسلامی مطرح و به تشریح این الگو از بعد سند چشم انداز بیست سالة ایران پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما