loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مفاهیم کلیدی کسب و کار

راهنمای زبان تخصصی مدیریت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37061 10003022
164,000 147,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر ویراست دوم مفاهیم کلیدی کسب و کار می باشد.
این کتاب به عنوان منبعی در حیطه مدیریت، به توضیح و توصیف مفاهیم کلیدی در حوزه مدیریت می پردازد.
مجموعه مفاهیم این کتاب شامل موضوعاتی در حوزه های عام مدیریت، بازرگانی، مدیریت مالی، اقتصاد، رفتار سازمانی، مدیریت تولید و ... می باشد. در مورد موضوعات بنیادی و پایه، مفهوم مرتبط کاملاً توضیح داده شده و در خصوص موضوعات بحث برانگیز و چالشی سعی بر آن بوده است تا نقطه نظری متعادل مطرح گردد. خلاصه یا مبسوط بودن توضیحات مفاهیم، نشان دهنده اهمیت نسبی آن است. برای مثال، در مفهوم Marketing (بازاریابی) به دلیل کاربرد فراوان آن، توضیحات بیشتری ارائه شده است. هر کدام از کلیدواژه ها معرّف مفهومی اسامی در فضای کسب و کار است. در این کتاب تلاش شده است علاوه بر ارائه یک نقطه نظر مرجع، (هر چند که رویکرد آمریکایی آن نیز احساس می گردد) جنبه های مدرن و به روز شده مرتبط با بازرگانی همانند دیدگاه های راهبردی (استراتژیک) رعایت گردد و تعادلی میان نظر و عمل برقرار گردد. در عین حال، مفاهیم فراتوسعه ای مرتبط با موضوع تجارت الکترونیکی و اخلاق تجاری نیز مدنظر قرار گرفته است.
در سراسر کتاب تلاش گردیده است تا با کارگیری رفتار حرفه ای شفاهی برای بیان واضح مطالب آن فراهم آورده شود.

مفاهیم مذکور بر اساس حروف الفبای انگلیسی مرتب شده اند. در هر مدخل ابتدا معادل فارسی آن کلیدواژه ترجمه و سپس تعریفی مختصر از آن مفهوم ارائه شده است و سپس تشریحی متناسب با اهمیت آن کلیدواژه ارائه گردیده است.
در پایان هر مدخل نیز به منظور کسب رویکردی عمیق تر برای خوانندگان علاقمند، دیگر مفاهیم مرتبط با آن، که در همین کتاب آورده شده، قید گردیده است.
این کتاب علاوه بر دارا بودن قابلیت استفاده برای مدیران، می تواند به عنوان یکی از مراجع کمک درسی مناسب، در واحدهای درسی رشته مدیریت، به ویژه دروس مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازار و بازاریابی و زبان تخصصی مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.
شایان ذکر است که این کتاب به منظور استفاده سه گروه؛ دانشجویان رشته مدیریت و بازرگانی، شاغلین در بخش کسب و کار و مدیران و رهبران علاقمند سازمان ها به رشته تحریر در آمده است.

مهمترین ویژگی های متمایز ویراست دوم، عبارتند از:
· اصلاح و بهبود برخی از معادل های فارسی به کار رفته در ویراست اول کتاب، مطابق با نظرات خبرگان و اساتید رشته مدیریت. این تغییرات در سراسر کتاب، در موارد لازم در عناوین مداخل و نیز مفاهیم، اصطلاحات و عبارات موجود در متن، اعمال شده است.
· افزودن فهرست واژگان و مفاهیم کلیدی در انتهای کتاب. این فهرست شامل بیش از 600 مفهوم و کلیدواژه اساسی و پرکاربرد در رشته مدیریت و به خصوص مدیریت بازرگانی بوده و از واژگان کلیدی متن کتاب، اعم از مداخل و یا مفاهیم موجود در متن، برگرفته شده است.
· تفکیک مداخل کتاب بر مبنای حروف الفبای انگلیسی با هدف تسهیل امکان بازاریابی مفهوم و واژگان مورد نظر از سوی مخاطبان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما