loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سازمان های بین المللی: حوزه سیاسی، سیاست و سیاست گذاری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37092 10003022
203,000 182,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سازمان های بین المللی به عنوان پدیده ای واقعی که ناشی از جدال بین آرمان و واقعیت هستند، باید مورد مداقه بیشتری قرار گیرند.
از تواقصی چون ساختار غیر دموکراتیک، رنجح می برند ولی از طرفی دیگر نباید گمان کرد که راهکار عملی ، کنار گذاشتن صورت مسئله است؛ زیرا تجربه تاریخی نشان داده است که وجود نهاد های قانون مند بهتر بروز جنگ است.به علاوه دستیابی انسان به قدرت تخریب کامل و سلاح هسته ای ضرورت اتکاء بر ساختار های هرچند ناقص برای فرار از نابودی بدون پیروزی همگان را دوچندان کرده است.
این کتاب با این نگاه به بررسی نقاط ضعف و قدرت این پدیده واقعی پرداخته و با تئوریزه کردن فرآیند تغییرات به دنبال کشف راطه بین نظریه و عمل است و برای این کار از نمونه ها و مصادیق مختلف بهره برده است.
کاربرد عملی این کتاب را نباید در مثال های متعدد آن و آشنایی با ساختار قانونی حقوقی سازمان های مختلف دانست، بلکه باید در تغییر ادراک ما در جهت استفاده بهینه از این پدیده جستجو نمود. امری که بویژه برای سیاست سازان و تصمیم گیرندگان سیاسی حائز اهمیت است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما