loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همه به مینی شک می کنند

ماجراهای مینی 5

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37099 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همه به مینی شک می کنند، نوشته کریستینه نوستلینگر است و با ترجمه گیتا رسولی است و با تصویرگری کریستیانا نوستلینگر در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
یو، هم‌کلاسی برادر مینی، آلبوم عکس ارزشمندش را گم کرده. مینی آلبوم را در کشوی برادرش می‌بیند و تصمیم می‌گیرد بی سر و صدا آن را به صاحبش برگرداند. اما خودش توی دردسر می‌افتد.

مینی و ماکس همیشه با هم به مدرسه می‌روند. خانه‌ی ماکسی درست سرکوچه است. بیش‌تر اوقات او جلوی ساختمانشان منتظر می‌ماند تا مینی از خانه بیرون بیاید.

وقتی مینی و ماکس دو روز بعد از تعطیلات عید پاک به مدرسه رفتند، آلکس هیجان‌زده به آن‌ها گفت: دیروز یک نفر آلبوم فوتبال یو را دزدیده! وقتی به خانه رفته، آلبوم توی کوله پشتی‌اش نبوده!

الویرا گفت: دخترها این جور چیزها را نمی‌دزدند. کار یکی از پسرهای کلاسش بوده!
میشل گفت: شاید هم کار کس دیگری بوده. زنگ سوم کلاس چهارمی‌ها توی سالن ورزش بودند. آن وقت یکی وارد کلاس خالی شده و از توی کوله پشتی آن را برداشته.

توی زنگ تفریح بزرگ، یو کلاس به کلاس رفت و برگه‌ای را که کپی کرده بود، روی میز معلم‌ها گذاشت. روی برگه با خط خوب نوشته بود:

دزد عزیز، آلبوم من برایم خیلی باارزش است. لطفاً آن را به من برگردان. آن را با پست برایم بفرست. این‌طوری شناخته نمی‌شوی. آدرس من: خیابان لرشن 4/5 باتشکر فراوان یوهاسلینگر
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما