loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیل محتوای مطالب امام خمینی (س) در پیام ها، سخنرانی ها و مصاحبه ها (1341 - 1368)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده عباس عبدی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 210

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37234 10003022
44,000 39,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انقلاب ها در تاریخ همه ملت ها وقایعی مهم و تأثیرگذار هستند و موضوع مورد بررسی تاریخ نگاران و دانشمندان علوم سیاسی می باشند. در کشور ایران در فاصله دو انقلاب مشروطیت و اسلامی رخ دادند که هر کدام نقشی مؤثر در منطقه و جهان ایفا کردند. امام خمینی(ره) و رهبری وی نقشی مهم در انقلاب اسلامی داشت. کتاب حاضر به تحلیل محتوای مطالب امام خمینی اختصاص دارد. تحلیل محتوا یکی از روش های آماری مباحث سیاسی و اجتماعی است که در آن بررسی کمّی اطلاعات و روش های آماری، اساس معناشناسی قرار می گیرد. در این کتاب پیام امام خمینی(ره) موضوع روش پژوهشی تحلیل محتوا، قرار گرفته است. زوج کلمه هایی مانند اتحاد و تفرقه، دوست و دشمن، آزادی و اختناق، دانشگاه و حوزه و زن و مرد به عنوان کلمات کلیدی انتخاب شده و براساس تحلیل آماری، محتوای پیام امام خمینی(ره) بررسی شده است. نتایج بررسی به صورت نمودار و جدول ارائه شده اند. کتاب دو بخش دارد: بخش نخست، در برگیرنده طرح تحقیق است که شرح نظری روش تحلیل محتوا را در بر می گیرد و بخش دوم نتایج یافته ها است.

پاره ای از عنوان های فصل های کتاب عبارتند از: تحلیل محتوا؛ طرح تحقیق؛ کلیات؛ اسلامی، ملی؛ خدا؛ ایران؛ خدمت و خیانت؛ استقلال و وابستگی: کلمات دیگر؛ و جمع بندی تحلیلی از مفاهیم مهم متن.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما