loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پژواک سفارشات امیرالمونین علیه السلام در اندیشه امام خمینی رحمه الله

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

تحقیق و تنظیم کتاب اکبر حمیدزاده گیوی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37254 10003022
39,000 35,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پژواک سفارشات(وصایای) امیرالمومنین(ع) در اندیشه های امام خمینی، نگاه تطبیقی کوتاه و فشرده، به آثار پربهای دو شخصیت اثرگذار، در تاریخ باورهای علوی این سرزمین است، که اولی امیر المومنان و مولای متقیان حضرت امام علی ابن ابی طالب(ع) و دومی ریزه خوار این خوان الهی و مائده آسمانی، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی،افتخار بی چون و چرای مرجعیت تشیع است.

مؤلف در مقدمه این کتاب می نویسد: حضور فقیه روشنبین و مرجع عظیم القدر، حضرت امام خمینی(س) در عرصه ولایت و رهبریت امت مسلمان ایران، این فرصت طلایی را پیش آورد، تا بازبینی و بازکاوی مجددی در افکار و اندیشه های شیعی به عمل آید، که حاصل آن پیروزی انقلاب اسلامی ایران به زعامت زعیم توانمند، خمینی بزرگ بوده است و پژواک وصایای امام علی(ع)، در افکار و اندیشه های رهبری این نهضت، پشتوانه بی بدیل فکری و فرهنگی و معنوی این انقلاب است، البته در صورتی که از گزند تحریفات و سوء برداشتهای فرصت طلبانه مصون بماند و هزینه خودخواهی ها و منیت های مدعیان نگردد.

مؤلف در پیش گفتار این کتاب، به تعریف وصیت و اهمیت آن در قرآن، نهج البلاغه و احادیث اسلامی میپردازد. فصل اول کتاب نیز به متن وصیت نامه حضرت علی(ع) در بستر شهادت، ترجمه، مصادر و مسانید آن و سپس شرح مبسوط آن و انطباق این وصایا با اندیشه و سیره حضرت امام خمینی (س) می پردازد. در فصل دوم این کتاب نیز به دیگر وصیت نامه های حضرت پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما