loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرگ شیطان نزدیک است: بررسی فروپاشی آمریکا از دیدگاه دانشمندان غربی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حسن قدوسی زاده

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 220

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مدت هاست که ناقوس فروپاشی تمدن غرب و به ویژه فروپاشی آمریکا به صدا در آمده و گوش ها صدای در هم شکستن استخوان های پوسیده غرب را می شنوند. از آن روز که غرب از دین و معنویت حقیقی فاصله گرفت و بنای مقابله با مکتب انبیا را گذاشت و پشت به ارزش های الهی و انسانی نمود، غروب خورشیدش آغاز گردید و امروز و فردا است که این غروب تکمیل گردد و شب ظلمانی اش فرا رسد.

بی توجهی به معنویت و عدالت اجتماعی، تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، خانواده های متزلزل، قتل و غارت و خشونت، تجاوز جنسی به کودکان و زنان، همجنس بازی، دزدی، اعتیاد به الکل و انواع مواد مخدر، افزایش آمار طلاق، توریسم جنسی زنان و دختران، بنگاه های روسپیگری، سقط جنین و افزایش روز افزون فرزندان نامشروع، شیوع بیش از حد بیماری های روانی، سقوط عاطفه، روی آوردن به عرفان های کاذب و نو ظهور، افزایش شدید تعداد زندانیان و دهها بحران اخلاقی اجتماعی فرهنگی دیگر نمونه هایی از فروپاشی تمدن استکباری غرب و در راس آنها آمریکاست که در این کتاب به گوشه های از آنها بر اساس آمار و ارقام خود غربی ها اشاره خواهد شد.

نویسنده در مقدمه کتاب می نویسد: «اصل بحث فروپاشی و سقوط تمدن غرب، مدت هاست که در کتاب ها، مجلات، مقالات اروپایی و آمریکایی مطرح شده و از چشم های تیزبین و منصف و حقیقت بین دانشمندان آنها دور نمانده است. یکی از بهترین نظریه ها در این زمینه، نظریه آقای «کربی اندرسون»، دانشمند آمریکایی است که در مورد آسیب شناسی و چگونگی فروپاشی تمدن ها بحث کرده و به صورت دقیق به نکاتی اشاره نموده که در مورد فروپاشی آمریکا کاملا مطابقت دارد و در این کتاب به عنوان بحث مادر و اصلی مطرح گردیده است. تمام آمار و ارقام ارائه شده در کتاب، مربوط به منابع غربی و آمریکایی است.

کتاب «مرگ شیطان نزدیک است» در ۶ فصل تنظیم و تدوین شده است: پیش بینی فروپاشی تمدن غرب از دیدگاه دانشمندان غربی، علل فروپاشی تمدنها، نشانه ها و شاخصهای فروپاشی خانواده ها در آمریکا، آسیب شناسی بحران معنویت در غرب، نشانه ها و شاخص های افول اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در آمریکا، نشانه ها و شاخص های افول اقتصادی آمریکا.اصل بحث فروپاشی و سقوط تمدن غرب، مدت هاست که در کتاب ها، مجلات، مقالات اروپایی و آمریکایی مطرح شده و از چشم های تیزبین و منصف و حقیقت بین دانشمندان آنها دور نمانده است. یکی از بهترین نظریه ها در این زمینه، نظریه آقای «کربی اندرسون»، دانشمند آمریکایی است که در مورد آسیب شناسی و چگونگی فروپاشی تمدن ها بحث کرده و به صورت دقیق به نکاتی اشاره نموده که در مورد فروپاشی آمریکا کاملا مطابقت دارد و در این کتاب به عنوان بحث مادر و اصلی مطرح گردیده است. تمام آمار و ارقام ارائه شده در کتاب، مربوط به منابع غربی و آمریکایی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما