loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درسنامه تاریخ اسلام

مجموعه کتاب های علمی تخصصی آموزش مداحی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

بی تردید یکی از ضروریات ستایشگری، آشنایی با سرگذشت تاریخ پرافتخار اسلام و فراگیری صحیح وقایع رخ داده و نیز آشنایی با تحریفات تاریخ نگاران مغرض اموی و عباسی در تدوین آن است.

موسسه قدیم الاحسان درسنامه تاریخ اسلام به قلم روح الله عباسی را از درس های ضروری ویژه آموزش علمی – تخصصی مداحی می داند و حضرت آیت الله خامنه ای درباره ضرورت مطالعه ابعاد شخصیت رسول خدا(ص) فرمود: 'باید روی معرفی شخصیت رسول اکرم کار کنیم و نه فقط شخصیت آن بزرگوار به معنای زندگی آن حضرت، بلکه ابعاد گوناگون وجود آن بزرگوار مثل اخلاقیات و روش حکومت و مردمداری و عبادت و سیاست و جهاد و تعلیمات خاص را مورد توجه قرار دهیم. نه فقط هم کتاب بنویسیم، بلکه باید کار هنری و تبلیغی را با شیوههای جدید و با استفاده از تکنیک های موجود شروع کنیم'.

براساس تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و نقش و تاثیر مطالعه و عمل به تاریخ اسلام بویژه تاریخ رسول اکرم(ص) می توان مهمترین فواید مطالعه تاریخ اسلام توسط مداحان را در فراگیری صحیح وقایع تاریخی، الگوگیری، درس آموزی و تثبیت دل ها و قلوب انسان ها خلاصه کرد که در این کتاب به قلم روح الله عباسی تالیف شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما