loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درسنامه تاریخ عباسیان

مجموعه کتاب های علمی تخصصی آموزش مداحی

1 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

دومین سلسله پادشاهی در عصر ائمه(ع) که با تداوم غصب خلافت اهل بیت(ع)، پس از انقراض سلسله پادشاهی امویان حکومت را به دست گرفت و با دین، جان و مال مسلمانان برای رسیدن و ارضای شهوات قدرت و ثروت طلبی بازی کردند، سلسله پادشاهی عباسیان بود.

بیشترین دوران عصر امامت و تاریخ تشیع در دوران خلفای عباسی بود که فلاح و رستگاری مسلمانان را مسدود کردند و در بیش از 500 سال جامعه اسلامی را از وجود ائمه اطهار(ع) محروم کردند.

شناخت سلسله عباسیان و خلفای سفاک این دوره به لحاظ تاثیرگذاری در تاریخ اسلام بویژه تشیع، ایجاد فرقه های انحرافی و نیز مصیبت ها و جنایاتی که به سر شیعیان آوردند حائز اهمیت است.

در این درسنامه مداحان و ذاکران با تدابیر اهل بیت(ع) و رنج های خاندان وحی برای حفظ خط اصیل تشیع آگاه می شوند تا بتوانند با شناختی از وقایع مصیبت بار این پنج قرن، گامی بلندتر در انتقال مفاهیم اسلامی به نسل نو بردارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما