loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روحانیت و جامعه پذیری سیاسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37567 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مباحث کتاب روحانیت و جامعه پذیری سیاسی درباره مباحث روحانیت و ارتباط مسائل سیاسی در زمینه تاریخ، انقلاب مشروطه، نقش روحانیت در مسائل سیاسی و جامعه شناسی همچنین نقش روحانیت در جامعه پذیری سیاسی در انقلاب مشروطه است.

همچنین در این کتاب مروری بر حیات و اندیشه رهبران روحانی انقلاب مشروطه و راه های جامعه پذیری سیاسی در انقلاب مشروطه تبیین شده است.

در این کتاب مولف به بیان ویژگی های نظام سیاسی در دوران قاجار خاستگاه نظام سیاسی قاجاریه و حاکمان آن، نقش روحانیت در جامعه پذیری سیاسی انقلاب اسلامی و نقش کار ویژه های نهاد مذهب در ایران پرداخته است.

روش های روحانیت در جامعه پذیری سیاسی جامعه در انقلاب اسلامی و ویژگی های نظام سیاسی در عصر سلطنت پهلوی از دیگرفصول این کتاب است.

کتاب روحانیت و جامعه پذیری سیاسی علاوه برمعرفی مفهوم جامعه پذیری سیاسی و فرهنگ سیاسی به عنوان محور تغییر و تحول، جنبه های جامعه پذیری را بررسی می کند و در ادامه نویسنده تاریخچه و عناوین جامعه پذیری سیاسی را در منظر اندیشمندان مطرح می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما