loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اشک چشم خداباوران

ویژگی های حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37569 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع اثر حاضر، بیان مناقب و فضایل امام حسین(ع) و برکات قیام عاشورا و نهضت حسینی است.

در این نوشتار به ویژگی های وراثتی، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری امام حسین با توجه به بیان گوشه هایی از زندگانی ایشان و شرح واقعه عاشورا پرداخته شده و برکات وجودی آن امام، سرزمین کربلا و زیارت ایشان برجسته شده است.

در همین زمینه نویسنده به اوصافی همچون: اخلاص، رضا، صبر، شجاعت، غیرت، فتوت، سماحت، سخاوت، حلم، عفو، زهد، عزت مندی، ایثار، شکرگزاری، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، نظم و سازماندهی، ظلم ستیزی، نظافت، علم، عبودیت، معرفت الهی، توکل بر خدا، عشق به شهادت، زهد و دنیاگریزی، تربیت خانوادگی، طهارت در ولادت و داشتن نفس مطمئنه در امام حسین اشاره کرده و اسراری از وجوه محبت ایشان در قلوب مومنین و عشق به زیارت و سوگورای برای آن امام بیان شده است.

نگارنده در بخش دیگری از کتاب به وجود شفا در تربت حسینی به عنوان یکی دیگر از کرامات امام حسین یاد نموده و مقام و منزلت ایشان در روز قیامت و داشتن مقام بزرگ شفاعت در آن روز را نیز به عنوان مقامی والا و بالا عنوان کرده است. وی به اهمیت گریستن برای مظلومیت امام حسین نیز اشاره کرده و ابعادی از علم و صبر حضرت زینب کبری(س) را بیان نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما