loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیینه حسن: خاطراتی از ویژگی های ممتاز امام خمینی (س) در امور فردی و اجتماعی

ناشر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

گردآورنده کتاب اصغر میرشکاری | حمید بصیرت منش

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 218

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37632 10003022
37,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه بیانگر گوشه هایی از سیره و رفتار حضرت امام خمینی(س) است که به نقل از اقوام و نزدیکان، شاگردان و یاران آن حضرت پیرامون زهد و قناعت، ساده زیستی، زیّ طلبگی، مردمی بودن در زندگی و پرهیز از تجمل و تشریفات آورده شده است. علاوه بر خاطرات، قسمتی از بیانات و مکتوبات آن حضرت نیز آورده شده است تا هماهنگی بین قول و عمل ایشان بر جان مشتاقان و دوستارانش تأثیر مطلوب تری بر جای گذارد.

پنداری که خداوند اینان را( حضرت امام خمینی ) در گذرگاههای تاریخی بصورت چراغی فروزان فرا راه بشر قرار داده تا در پرتو وجودشان کاروان انسانیت از مغاک خاک و سکر و ظلمت طبیعت رهائی یافته و به وادی نور و روشنائی گام نهد. و اینان چون ستارگانی هستند که واماندگان در تاریکی ظلم و بیدادگری و دل بستگان به تعلقات دنیایی و دامهای پلید شیطانی را به حقیقت و کمال رهنمون می شوند. او چون آیینه در نهایت صداقت و دقت در عمل و بدون ظاهر سازی و پیرایه پردازی های دین به دنیا فروشان، منعکس کننده ارزشها و صفات خدایی و بازتابنده فروغ جمال الهی بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما