loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیعه در فضای سایبر؛ رویکردی اجتماعی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37722 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این پژوهش نخست به بحث در مورد واکاوی مفهومی فضای سایبر شیعی پرداخته شده و سپس از منظری جامعه شناختی به تحلیل عملکرد فضای سایبر شیعه در ایران پرداخته شده است.

نویسنده ضمن ارایه پیشینه ای تاریخی در مورد مطالعات مربوط به فضای سایبر دینی، اسلامی و شیعی و تاریخچه ای از اینترنت و گسترش آن در جهان و ایران، به کارکردهای فضای سایبر در حوزه دین و مذهب اشاره کرده و پیشینه حضور فعال شیعه در فضای سایبر و اینترنت و مطالعات اجتماعی در این زمینه را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

نگارنده در ادامه به نظریه پرازی جامعه شناختی فضای سایبر شیعی و هنجارهای رسانه ای در این زمینه اشاره کرده و موج های مختلف تحول فضای سایبر شیعی مانند موج متن محوری، موج نهادمحوری، موج مناسک محوری، مواجهه محوری، گفتگومحوری، اجتماع محوری و آموزش محوری و عملکرد برخی از سایت های حوزوی و شیعی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما