loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حج در کلام و پیام امام خمینی (س)

تبیان دفتر دوم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37751 10003022
41,000 36,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پیامبر اکرم (ص) نماز، زکات، جهاد و دیگر مناسک آیین خداپرستی و از آن جمله حج ابراهیمی را احیا کرد و بدین ترتیب حج تجلیگاه عظمت و اقتدار پیروان دین حنیف و مظهر وحدت و اخوت اسلامی و کانون یکتا خواهی و مرکز فریاد برائت امت از شرک و بت پرستی شد.
حج و مناسک شگفت انگیزش جلوه ای بارز از اعتلای دین حق و نمایشگر تمامیت اسلام ناب محمدی (ص) است ولی افسوس که حکومتهای جائر درطول تاریخ و بویژه حاکمیت وهابیون در سالهای اخیر و تبلیغات انحرافی وعاظ السلاطین و سیاست زدائی آخوندهای درباری موجب گردید تا روح حقیقی حج به فراموشی سپرده شود و از ابعاد فراوان سیاسی و اجتماعی و عبادی حج تنها بعد عبادی، آنهم خالی از روح واقعی پرستش - ترویج و تبلیغ گردد. «اهمیت بعد سیاسی حج کمتر از بعد عبادی آن نیست. بعد سیاسی علاوه بر سیاستش، خودش عبادت است». بدون تردید یکی از با اهمیت ترین دستاوردهای نهضت امام خمینی احیای حج ابراهیمی است.

«حج در کلام و پیام امام خمینی» عنوان دفتر دوم از مجموعه تبیان بوده و در برگیرنده رهنمودهای معظم له در ارتباط با حج و ابعاد مختلف آن می باشد که در شش بخش با عناوین جایگاه حج و ابعاد معنوی آن، ابعاد اجتماعی حج، ابعاد سیاسی حج، سفارشات و توصیه های امام در ارتباط با برگزاری مراسم حج، حج خونین، و گزیده ای از فرمایشات
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما