loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایثار و شهادت در مکتب امام خمینی (س)

تبیان - دفتر یازدهم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37761 10003022
147,000 132,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهادت در قاموس دین فدا کردن جان خویش در راه ارزشهای الهی و دستیابی به حیاتی ابدی است. به همین دلیل اگر کسی فاقد مایه های معنوی باشد، شهادت طلبی او معنایی نخواهد داشت. این خداباوری و معاد اندیشی است که به شهادت معنا می دهد و از آنجا که در این نوع جهان بینی، شهید به حیاتی بالاتر و لا یزال دست می یابد، جان نثاری اش معقول است و گرنه عاقلانه نیست که کسی برای دستابی به رفاه و زندگی دنیایی خود و یا دیگران، از جان خویش در گذرد. شهادت و شهادت طلبی، میوه شجره طیبه اعتقاد به (احدی الحسنیین) است که یک از دو پیروزی را برای مجاهدان در راه خدا نوید می دهد. «خداوندا دفتر و کتاب شهادت را همچنان به روی مشتاقان باز بگذار و ما را هم از وصول به آن محروم مکن».

«ایثار و شهادت در مکتب امام خمینی» عنوان دفتر یازدهم از مجموعه تبیان می باشد؛ از آنجا که شهادت از جمله مفاهیم والایی است که ویژه قیامها و انقلابهای مکتبی و الهی است، ارزش و اعتبار آن نزد امام راحل، پروندة مختومه ای نبوده که خدمت به خانواده های شهدا آخرین برگ آن باشد.
در این اثر افکار و نظرات ایشان در ارتباط با این موضوع در هفت فصل جداگانه با عناوین؛ فرهنگ شهادت، خانوادة شهدا، سایر ایثارگران، بستر تاریخی شهادت، ایام الله خونبار در انقلاب اسلامی، اسوه های شهادت در عصر حاضر و احکام و استفتائات مربوط به شهدا، بیان گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما