loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شریعت رؤیا: بررسی و نقد اصول نظری اندیشه معنوی پائولو کوئلیو

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37839 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بی شک اگر پائولو کوئلیو به جای گریز از مسئله شناخت معقول جهان و انسان و خدا، در پی راهی برای پاسخ منطقی به آن بود یا دست کم پاسخ های ادیان الهی را به این مهم ترین پرسش ها بررسی می کرد، به نتایج بهتری می رسید. بسیاری از نتیجه گیری های او به علت ضعف در معرفت شناسی و خداشناسی و برداشت نادرست از انسان و جایگاه او و استعدادهایش است. به نظر می رسد همه این ها ناشی از اصرار کوئلیو بر ضرورت نداشتن شناخت و خردورزی است.
در معنویت راستین میتوان هم ایمان عاقلانه داشت و هم لذت ایمان را در دل چشید. نخست باید عاقلانه راه را شناخت و سپس عاشقانه آن را پیمود.

این پژوهش در خصوص عرفان­ های نوظهور است که ارائه مبانی نظری مکتب پائولو کوئلیو برای فهم بهتر گفته ­های او و نقد، هدف اصلی نگارنده است. اصول معرفت­ شناسی، اصول انسان ­شناسی، اصول دین ­شناسی، اصول نظری طریقت پائولو کوئلیو و راه ­های رسیدن به معنویت بخش هایی از این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما