loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احکام آموزشی عبادات بر اساس فتاوای مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم - سطح 1

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37863 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از مسائل مهم در احکام، شیوه ی بیان احکام است. شیوه ای که معمولا در این زمینه به کار می رود شیوه ی «عمل به اجتهاد» است که در آن، احکام توسط مجتهدان و کارشناسان دینی از مدارک و منابع قطعی آن استنباط و استخراج شده و در اختیار افراد قرار می گیرد، لیکن شیوه ای که در این کتاب به کار رفته شیوه ی «عمل به احتیاط خاص» است، به این ترتیب که آراء و نظریات هشت نفر از مراجع عظام تقلید مورد توجه و بررسی قرار گرفته و رایی که جامع همه ی آرا و قهراَ موافق احتیاط است، برگزیده و درج گردیده است.
حضرات آیات عظامی که نظریات آنها در این کتاب مورد توجه و بررسی قرار گرفته به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:
حضرات آیات بهجت، تبریزی، خامنه ای، سیستانی، صافی، لنکرانی، مکارم، وحید.

آنجه در این کتاب می خوانید (سطح 1) ، مختصری از مسائل مورد نیاز به در باب عبادات است که از 7 فصل و 30 درس تشکیل یافته و در هر درس نیز یک تمرین 4 سؤالی مطرح شده که در مجموع بالغ بر 120 سؤال گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما