loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اخلاق اسلامی (برگرفته از آثار آیت الله محمدتقی مصباح یزدی)

5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37872 10003022
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اخلاق اسلامی (برگرفته از آثار آیت الله محمدتقی مصباح یزدی)، نوشته حسن صادقی است و در انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) و مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی به چاپ رسیده است.

امور مطلوبی مانند خودسازی و دارا بودن صفات نیک و زدودن صفات ناپسند وجود دارد که علم اخلاق اسلامی زمینه دستیابی به آن را فراهم می کند. کتاب اخلاق اسلامی مباحث مختلف مطرح شده در زمینه علم اخلاق را در حوزه متن درسی ارائه می دهد بنابراین دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند.

کلیات اخلاق اسلامی، مبانی اخلاق اسلامی(1)، خداشناسی، مبانی اخلاق اسلامی(2)، انسان شناسی و مبانی اخلاق اسلامی(3) کمال شناسی انسان از جمله مباحث این کتاب است. اخلاق الهی(1)، اخلاق الهی(2)، فضایل اخلاق فردی، رذائل اخلاق فردی، فضائل اخلاق اجتماعی(1)، فضائل اخلاق اجتماعی(2)، رذائل اخلاق اجتماعی و اخلاق محیط زیست از مباحث دیگر ارائه شده در این کتاب است.

در تدوین کتاب اخلاق اسلامی (برگرفته از آثار آیت الله محمدتقی مصباح یزدی)، از کتاب هایی مانند اخلاق در قرآن، خودشناسی برای خودسازی، به سوی خودسازی، راهیان کوی دوست، ره توشه، پندهای امام صادق(ع) به ره جویان صادق، به سوی او، پندهای الهی، پند جاوید بر درگاه دوست و سجاده های سلوک علامه نیز بهره برده شده است. کتاب اخلاق اسلامی دارای شاخص های مناسب برای کسانی است که می خواهند با اخلاق اسلامی آشنا شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما