loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ و سیاست

متون انتقادی غرب مدن 17

ناشر امیرکبیر

نویسنده ژان اریک لین

مترجم نرگس حسن لی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 376

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

متنی که پیش رو دارید، مروری است بر ارتباط فرهنگ و سیاست. فرهنگ به صورت برجسته ای در تئوری های نظریه پردازان بزرگی چون مارکس، دورکیم و وبر بروز می یابد. اخیراً فرهنگ به سرعت به سیاست نزدیک شده است و مفهوم فرهنگ سیاسی در این توسعه نقش عمده ای بازی می کند ـ مخصوصاً با پیدایش مقیاس بزرگی از تحقیقات پیمایشی در زمینه ارزش های سیاسی.

به منظور بررسی اجمالی این توسعه سریع، این کتاب به چهار بخش تقسیم شده است: بخش اول کتاب به ارتباط میان دیدگاه های فرهنگی و تحلیل های سیاسی شامل بحث پیرامون مفاهیم و روش های مهم می پردازد. بخش دوم به عناصر مرکزی فرهنگ سیاسی نظر دارد ـ سنت، هویت و مذهب. بخش سوم مقاله هایی انتقادی از مهم ترین موضوعات از قبیل پسامادی گرایی، سرمایه اجتماعی، جنسیت و همجنس گرایی و نظریه فرهنگ جدید را ارائه می کند. بخش چهارم کتاب امکان انجام تحقیقات نوظهور با موضوعاتی از قبیل شادی، محیط زیست گرایی، جهانی شدن و درگیری های فرهنگی را می سنجد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما