loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سازمان و مدیریت آموزش و پرورش

ویراست جدید

ناشر امیرکبیر

نویسنده مصطفی عسکریان

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37938 10003022
75,000 71,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مدیریت که در شئون اجتماعی پایگاهی را به خود اختصاص داده است، با به کار بردن یافته های علوم انسانی و اجتماعی توانسته کارگروهی را در راستای تحقق هدف های مؤسسات و تشکل ها هماهنگ کند تا بدین وسیله کوشش های جمعی اصولی بارور شود. به کارگیری مدیریت صحیح نیازمند آگاهی لازم از این علم است. ضرورت آموزش و پرورش رسمی در جامعه و ارتباط سازمان آن با نهادهای متعدد اجتماعی، اهمیت مدیریتی آن را معلوم می کند.

مدیری که توانمند باشد با شناسایی رسالت آموزش و پرورش، لازم است ویژگی های جمعیت زیر پوشش آن را بشناسد، به امر تعلیم و تربیت آگاه باشد، نحوه اصول ایجاد هماهنگی گروهی را در محیط تربیتی بداند و به کار گیرد. در کتاب حاضر سعی شده است ویژگی های دانش آموز در دوره های تحصیلی، اصول عمده یک سازمان و تشکیلات آن و سبک های مدیریت آموزش تشریح گردد. نظر به اینکه از وظایف مدیران مدارس، به خصوص در دوره های مختلف آموزش رسمی، هدایت معلمان در جهت تنظیم برنامه درسی است، لذا اهداف و مبانی برنامه درسی در این کتاب ارائه شده است. امید می رود مطالب دینی کتاب بیش از پیش مورد استفاده مدیران سازمان آموزش و پرورش قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما