loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امامان اهل بیت علیهم السلام مرزبانان حریم اسلام

ناشر دارالصدر

نویسنده سید محمدباقر صدر

مترجم رضا ناظمیان | حسام حاج مومن

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 662

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37952 10003022
360,000 324,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهید سید محمدباقر صدر که به شایستگی، ویژگی های یک اندیشمند جامع و هوشمند را پیکره بخشید، از هر فرصتی برای ارائه صحیح اسلام و تحقق آرمان های آن، بیشترین بهره را می گرفت. چنان که در کلاس درس افزون بر ایفای نقش سنتی استادی، افقی بلند تر را پیش چشم داشت و برای رشد علمی و پرورش شاگردان از تعطیلی های درسی به مناسبت درگذشت امامان علیهم السلام عرصه ای ساخت و به بررسی ابعاد شخصیت و شرایط فعالیت امامان علیهم السلام پرداخت تا از این رهگذر بینشی اصیل و درعین حال کاربردی و مؤثر از زندگی امامان علیهم السلام را در اندیشه شاگردانش بیافریند؛ بینشی که زمینه پیروی از امامان علیهم السلام را متناسب با نیازهای زمان، فراهم کند. شهید صدر در این سخنان نیز همچون همیشه مدارک اسلامی را مورد بازخوانی نوآورانه قرار داد و با ژرف اندیشی در شرایط اجتماعی، سیاسی و حتی روحی و روانی امت اسلام، به تبیین نظام مند و علمی از مراحل گوناگون زندگانی معصومان علیهم السلام پرداخت و نگرشی نوین به تاریخ اهل بیت علیهم السلام را ارائه نمود. وی در این نگرش، به وجود امامان علیهم السلام به صورت حقیقتی یکتا در نمودهای متعدد نگریسته و از عملکرد اجتماعی و سیاسی ایشان تحلیلی یکپارچه و وحدت گرا به دست داده است.
کتاب «امامان اهل بیت علیهم السلام؛ مرزبانان حریم اسلام»، مجموعه این گفتارها و دیگر مقالات مربوط شهید سید محمدباقر صدر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما