loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خداوند کیست؟ مرجع کامل خداشناسی بر مبنای قرآن کریم همراه با مجموعه کامل دعاهای قرآنی

ناشر امیرکبیر

نویسنده محمدرضا میرزاامینی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 208

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

خداوند کیست به راستی خداوند کیست؟ بی شک خداوند مهم ترین مسئله و موضوع زندگی انسان است. در این کتاب تلاش شده است با گردآوری تمامی آیات قرآن که ما را در شناخت خداوند یاری می دهند و بیان آن ها با زبانی ساده و روان، زمینه ای برای آشنایی و نزدیکی هرچه بیشتر مخاطبان فارسی زبان، به ویژه جوانان، با خداوند یکتا فراهم آید.

این کتاب، زمینه ای ابتدایی برای تحقیق و پیگیری بیشتر خوانندگان و بررسی عمیق تر مفاهیم خداشناسی را فراهم می آورد. در فصل دوم این کتاب نام ها و صفات خداوند به صورت اجمالی معرفی شده اند، و در فصل سوم مجموعه ای کامل از دعاهای موجود در قرآن کریم گردآوری و ارائه شده است. محمدرضا میرزا امینی بیش از ده سال است که به مطالعه و پژوهش در حوزه های مختلف علوم همچون مدیریت، آینده پژوهی، توسعه، فناوری و علوم انسانی می پردازد. او در سال 1382، اندیشگاه شریف را به عنوان اولین کانون تفکر ایرانی و عضو شبکه جهانی اندیشگاه ها تأسیس نمود. دستاوردهای پژوهشی وی شامل بیش از صد عنوان گزارش، کتاب، تک نگاشت، مقاله و ترجمه می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما