loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تغذیه کودک من: راهنمای تغذیه صحیح کودکان و نوجوانان و جوانان از دوران جنینی تا 18 سالگی

درمان اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان

ناشر امیرکبیر

نویسنده جواد فیض

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 464

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38166 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از آنجا که بیشتر مادران در کشور ما با نیاز غذایی کودکان خود در سنین مختلف آشنایی کافی ندارند و تعداد زیادی از کودکان که به درمانگاه ها و مطب ها مراجعه می کنند مخصوصاً در سنین دو تا چهار سالگی، دچار سوءتغذیه هستند و منابع علمی به زبان فارسی که بدون اصطلاحات پزشکی باشد نیز کمتر در اختیار آنان است، نیاز به کتابی که درباره تغذیه کودکان اطلاعات جامع و مستندی را دارا باشد به وضوح احساس می شد.

با مطالعه کتاب حاضر، پدران و مادران می توانند با اتکا به داشتن اطلاعات پزشکی روز و نیز با توجه به امکانات و اعتقادات سنتی کشورمان به صورت علمی تغذیه کنند تا کودکشان رشد مغزی و جسمی طبیعی را دارا باشد. این کتاب اطلاعات کافی را در مورد نیاز غذایی کودک شما در سنین مختلف (دوران داخل رحمی، شش ماه اول تولد، شش ماه دوم تولد، سال دوم، سه تا شش سالگی، هفت تا یازده سالگی و دوران نوجوانی و جوانی) به تفصیل در اختیار شما قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما